Taisyklės

Prekių pirkimo – pardavimo BARBORA parduotuvėje internete taisyklės

  1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – „Taisyklės“) nustato bendrąsias naudojimosi BARBORA parduotuve internete pagrindinis.barbora.lt (toliau – „Barbora parduotuvė“) sąlygas. Taisyklės yra taikomos, kai Pirkėjas renkasi, užsako ir perka BARBORA parduotuvėje siūlomas prekes ar bet kaip kitaip naudojasi BARBORA parduotuvės teikiamomis paslaugomis.

1.2. BARBORA parduotuvė yra mažmeninės prekybos parduotuvė internete, orientuota į vartotojus, perkančius prekes asmeniniams, šeimos, namų ūkio poreikiams, nesusijusiems su verslu ar profesija, tenkinti.

1.3. BARBORA parduotuvėje prekių (išskyrus alkoholinius gėrimus ir kai kurias kitas nuosavo asortimento prekes) prekybą organizuoja, vykdo ir su ja susijusias paslaugas Pirkėjui teikia UAB „Barbora“, buveinės adresas: Savanorių pr. 16-102, LT-03159 Vilnius, juridinio asmens kodas 302908069, PVM mokėtojo kodas LT100007272718 (toliau – „Tarpininkas“), veikdama kaip MAXIMA LT, UAB, buveinės adresas: Savanorių pr. 247, 02300 Vilnius, juridinio asmens kodas 123033512, PVM mokėtojo kodas LT2530335113 (toliau – „Pardavėjas“) tarpininkas. BARBORA parduotuvėje parduodamos Pardavėjui nuosavybės teise priklausančios prekės. BARBORA parduotuvėje parduodami alkoholiniai gėrimai ir kai kurios kitos prekės nuosavybės teise priklauso Tarpininkui ir jas Tarpininkas parduoda tiesiogiai, o ne kaip Pardavėjo ar kurio kito subjekto tarpininkas.

1.4. Pirkėju šiose Taisyklėse yra bet kuris asmuo, perkantis BARBORA parduotuvėje ar besinaudojantis kitomis BARBORA parduotuvės paslaugomis (toliau – „Pirkėjas“). Naudotis BARBORA parduotuve ir joje pirkti turi teisę (a) veiksnūs fiziniai asmenys, t. y. asmenys, sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka, ir (b) juridiniai asmenys, veikiantys per įgaliotus atstovus, užsiregistravę BARBORA parduotuvėje Taisyklėse nustatyta tvarka. Alkoholinius gėrimus turi teisę įsigyti tik blaivūs ne jaunesni nei 20 m. asmenys.

1.5. Užsiregistruodamas arba pateikdamas užsakymą Pirkėjas besąlygiškai patvirtina, jog jis turi teisę pirkti BARBORA parduotuvėje.

1.6. Kartu su Pirkėjo pateiktu prekių užsakymu šios Taisyklės tampa tarp Pirkėjo ir Tarpininko sudaryta sutartimi ir yra abiem šalims privalomas teisinis dokumentas. Sutartis laikoma sudaryta, kai Pirkėjas suformuoja ir pateikia BARBORA parduotuvėje prekių užsakymą, Taisyklėse nustatyta tvarka ir terminais atlieka apmokėjimą (kai Pirkėjas yra pasirinkęs, kad už prekes atsiskaitys užsakymo metu) ir Pirkėjo nurodytu elektroniniu paštu Tarpininkas išsiunčia patvirtinimą, kad Pirkėjo užsakymas yra priimtas. Jei pirkėjas BARBORA parduotuvėje pasirenka atsiskaitymą už prekes jų pristatymo metu, sutartis laikoma sudaryta, kai Pirkėjas suformuoja ir pateikia BARBORA parduotuvėje prekių užsakymą ir Pirkėjo nurodytu elektroniniu paštu Tarpininkas išsiunčia patvirtinimą, kad Pirkėjo užsakymas yra priimtas. Jei Lietuvos Respublikos teisės aktai numato, kad tam tikras prekes gali įsigyti tik tokią teisę turintys asmenys (pvz., energinius gėrimus gali įsigyti tik ne jaunesni nei 18 metų asmenys), sutartis tarp Pirkėjo ir Tarpininko dėl tokių prekių pirkimo – pardavimo laikoma sudaryta Tarpininko buveinės adresu nuo to momento, kai Tarpininkas (jo atstovas) atitinkamų prekių pristatymo metu įsitikina (susipažinęs su Pirkėjo (ar kito prekes Pirkėjo adresu atsiimančio pilnamečio asmens) asmens dokumentais ir įvertinęs kitas aplinkybes), kad Pirkėjas (t. y. atitinkamą prekę užsakęs ir jos kainą sumokėjęs (arba pasirinkęs jos sumokėjimą pristatymo metu) asmuo ar juridinio asmens įgaliotas asmuo) ar kitas prekes Pirkėjo adresu atsiimantis pilnametis asmuo turi teisę įsigyti užsakytas prekes. Tarpininkui nustačius, kad Pirkėjas ar kitas prekes Pirkėjo adresu atsiimantis asmuo neturi teisės įsigyti užsakytų prekių, sutartis dėl alkoholio ir energetinių gėrimų pardavimo laikoma nesudaryta, šios prekės Pirkėjui (ar kitam prekes Pirkėjo adresu atsiimančiam asmeniui) nėra perduodamos, o už šias prekes sumokėti pinigai (jei už prekes buvo sumokėta jų užsakymo metu) grąžinami Pirkėjui per 5 (penkias) darbo dienas, Lietuvos Respublikoje nustatytos ekstremalios padėties metu pinigų grąžinimas gali užtrukti iki 14 (keturiolikos) darbo dienų nuo planuotos pristatymo dienos. Tokiu atveju Tarpininkas turi teisę iš Pirkėjui grąžinamos už prekes sumokėtos sumos išskaičiuoti prekių pristatymo išlaidas. Jei Pirkėjas už prekių pristatymą nebuvo sumokėjęs iš anksto, o dėl pirmiau nurodytų priežasčių prekės negali būti perduotos Pirkėjui, Pirkėjas privalo atlyginti Tarpininkui prekių pristatymo išlaidas.

1.7. Pirkėjui nesuteikiama galimybė pateikti prekių užsakymo BARBORA parduotuvėje, jeigu jis nėra susipažinęs su Taisyklėmis ir (ar) su jomis nesutinka. Tais atvejais, kai Pirkėjas nesutinka su Taisyklėmis arba tam tikra jų dalimi, jis neturėtų užsakyti prekių BARBORA parduotuvėje. Pirkėjui užsisakius prekių BARBORA parduotuvėje laikoma, jog Pirkėjas susipažino ir besąlygiškai sutiko su Taisyklėmis.

1.8. Tarpininkas pasilieka teisę pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles dėl svarbių priežasčių (t.y. atsižvelgiant į įstatymų ir (ar) teisės normų pasikeitimus, naujų ir (ar) jau esamų paslaugų pakeitimo ir t.t.). Pirkėjui norint pateikti užsakymą būtina susipažinti su atnaujinta Taisyklių versija, kitu atveju sutartis nėra sudaroma. Taisyklių pakeitimai taikomi naujiems užsakymams ir neturi įtakos pirkėjo pateiktiems, bet neįvykdytiems užsakymams.

1.9. Tarpininkas neprisiima jokios rizikos ar atsakomybės ir yra nuo jos besąlygiškai atleidžiamas, jei Pirkėjas iš dalies ar visiškai nesusipažino su Taisyklėmis, nors jam tokia galimybė buvo suteikta.

1.10. Tarpininkas, atsižvelgdamas į BARBORA parduotuvės sistemos techninius pajėgumus, turi teisę riboti registruotų Pirkėjų skaičių.

1.11. Tarpininkas turi teisę apriboti Pirkėjo naudojimąsi BARBORA parduotuvės paslaugomis ir (arba) panaikinti Pirkėjo registraciją:

  • nedelsiant, jeigu Pirkėjas iš esmės pažeidžia šias Taisykles, visų pirma – savo veiksmais ar neveikimu kelią grėsmę ar daro žalą Tarpininkui, kitiems Pirkėjams ar tretiesiems asmenims, BARBORA parduotuvės stabilumui ar saugumui;
  • nedelsiant, kai Pirkėjas po įspėjimo pakartotinai pažeidžia šias Taisykles;
  • jeigu Pirkėjas po įspėjimo neištaiso šių Taisyklių pažeidimo(-ų) per Tarpininko nurodytą pagrįstą terminą.

1.12. Atsižvelgdamas į Taisyklių 1.2 punktą ir siekdamas pirmiausia patenkinti mažmeninės prekybos vartotojų poreikius, Tarpininkas pasilieka teisę riboti didmeninio pirkimo požymių turinčius pirkimus, tik tuo atveju jei objektyviai įmanoma tai detalizuoti t. y. Tarpininkas turi teisę atsisakyti priimti ir (ar) vykdyti Pirkėjo užsakymą (-us), kai Pirkėjas užsako mažmeninėje prekyboje neįprastai didelius prekių kiekius (neatsižvelgiant į tai, ar prekės užsakomos vienu užsakymu, ar keletu per sąlyginai trumpą laiką pateikiamų užsakymų.

1.13. Tarpininkas gali laikinai arba iš viso nutraukti BARBORA parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui. Įvykus nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybėms, Tarpininkas turi teisę sustabdyti sutarties įvykdymą iki nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių išnykimo, pranešant Pirkėjui apie užsakymo vykdymo sustabdymą. Jeigu pirkėjui nebeaktualus vėlesnis sutarties įvykdymas, tuomet pirkėjas turi teisę atsisakyti sutarties apie tai pranešdamas Tarpininkui. Tarpininkui sustabdžius veiklą, bet esant galimybei įvykdyti patvirtintus užsakymus, visos teisės ir pareigos numatytos šiose taisyklėse ar taikomuose teisės aktuose, susijusios su jau įvykdytais arba vykdomais užsakymais, išlieka galioti.

1.14. Tarpininkas šiuo informuoja, patvirtina ir garantuoja Pirkėjui, kad jis kaip tarpininkas yra įgaliotas parduotuvėje BARBORA organizuoti, vykdyti Pardavėjui priklausančių prekių prekybą ir teikti Pirkėjui su tokių prekių prekyba susijusias kitas paslaugas, kaip nurodyta šiose Taisyklėse.

  1. Registracija ir asmens duomenų tvarkymas

2.1. Pirkėjas, norėdamas naudotis BARBORA parduotuve ir pirkti joje siūlomas prekes, privalo užsiregistruoti BARBORA parduotuvės sistemoje, užpildydamas registracijos anketą. Registracijos anketoje privalu pateikti šiuos Pirkėjo asmeninius duomenis: vardą, pavardę, elektroninį paštą, adresą, kuriuo bus pristatomos prekės, telefono numerį, kitus prekių pristatymui būtinus duomenis. Juridinio asmens įgaliotas atstovas vietoje vardo ir pavardės pateikia juridinio asmens pavadinimą.

2.2. Pirkėjas yra atsakingas, kad registracijos anketoje pateikti duomenys būtų tikslūs, teisingi ir išsamūs. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, jis privalo nedelsdamas juos atnaujinti. Tarpininkas jokiu atveju nebus atsakingas už žalą, atsiradusią Pirkėjui ir (ar) tretiesiems asmenims dėl to, jog Pirkėjas nurodė neteisingus ir (ar) neišsamius asmens duomenis arba nepakeitė ir nepapildė duomenų jiems pasikeitus.

2.3. Pirkėjas turi teisę bet kuriuo momentu nevaržomai registracijos duomenis keisti, papildyti ar panaikinti savo registraciją. Panaikinęs registraciją, Pirkėjas netenka galimybės naudotis BARBORA parduotuve ir joje pirkti. Pirkėjas vėl įgyja galimybę pirkti tik iš naujo užsiregistravęs BARBORA parduotuvėje. Atkreipiame dėmesį, kad adreso ir (arba) telefono numerio keitimas svarbus atsiskaitymų debetinėmis ar kreditinėmis kortelėmis atveju (žr. 3.3.2 punktą).

2.4. Registruodamasis Pirkėjas susikuria individualius prisijungimo duomenis (vartotojo vardą ir slaptažodį) ir įsipareigoja juos saugoti paslaptyje bei neatskleisti jokiems tretiesiems asmenims. Siekiant sumažinti neteisėto prisijungimo prie BARBORA parduotuvės Pirkėjo vardu riziką, rekomenduojama susikurti sudėtingą, sunkiai nuspėjamą slaptažodį (rekomenduojama slaptažodį sudaryti iš ne mažiau kaip 8 simbolių, panaudojant didžiąsias ir mažąsias raides, skaičius bei skyrybos ženklus, vengti lengvai nuspėjamų žodžių (Pirkėjo vardo, pavardės ir pan.) ir (arba) skaičių (pvz. gimimo datos) ir pan.) ir keisti jį ne rečiau kaip kas 6 (šešis) mėnesius. Pirkėjas yra atsakingas už jo susikurtų prisijungimo duomenų sudėtingumą bei jų išsaugojimą, o taip pat už bet kuriuos veiksmus (duomenų perdavimą, pateiktus prekių užsakymus, vartotojo komentarus ar kt.), kurie BARBORA parduotuvėje atliekami prisijungus individualiu Pirkėjo vardu ir slaptažodžiu. Jei BARBORA teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie parduotuvės internete naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Tarpininkas šį asmenį laiko Pirkėju. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Tarpininką paštu, telefonu ar el. laišku arba pasikeisti prisijungimo duomenis prisijungdamas prie BARBORA parduotuvės sistemos skiltyje „Mano duomenys“. Tarpininkas negali būti ir nebus laikomas atsakingu už žalą, padarytą Pirkėjui, tretiesiems asmenims prisijungus prie BARBORA parduotuvės pasinaudojant Pirkėjo prisijungimo duomenimis. Prisijungimo duomenų saugumas itin svarbus atsiskaitymų debetinėmis ar kreditinėmis kortelėms atveju (žr. 3.3.2 punktą)..

2.5. Pirkėjo asmens duomenys bus tvarkomi pagal Privatumo politiką. Jei Pirkėjas naudojasi BARBORA parduotuvės paslaugomis, laikoma, kad jis sutinka su Pirkėjo asmens duomenų tvarkymu ir patvirtina, kad visa pateikta informacija ir asmens duomenys yra teisingi ir atitinka tikrovę.

2.6. Pirkėjo asmens duomenys bus naudojami identifikuojant Pirkėją, nustatant, ar Pirkėjas ir asmuo, kuriam pristatomos prekės, yra pilnametis (Lietuvos Respublikos įstatymų nustatytais atvejais) arba ne jaunesnis nei 20 m., vykdant prekių pardavimą ir pristatymą, išrašant apskaitos dokumentus, grąžinant permokas ir (ar) pinigus už Pirkėjo grąžintas prekes, administruojant įsiskolinimus, vykdant kitus iš pirkimo-pardavimo sutarties kylančius įsipareigojimus bei užtikrinant Pirkėjui galimybę naudotis kitomis BARBORA parduotuvės paslaugomis.

2.7. Pirkėjo asmens duomenys bus tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais tik gavus Pirkėjo sutikimą. Pirkėjo sutikimas išreiškiamas užpildant registracijos anketą ir šiose Taisyklėse nustatyta tvarka anketoje pažymint atitinkamus laukus bei gali būti keičiamas prisijungus prie savo paskyros skiltyje "Mano duomenys".

  1. Prekių kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai

3.1. Prekių kainos BARBORA parduotuvėje ir suformuotame užsakyme Eurais su PVM. Prekės Pirkėjui parduodamos kainomis, galiojančiomis BARBORA parduotuvėje užsakymo pateikimo momentu.

3.2. Sveriamų prekių kaina suformuotame užsakyme apskaičiuojama preliminariai, pagal Pirkėjo nurodytą prekės kiekį (svorį). Tarpininkas dės pastangas, kad tikrasis sukomplektuotos prekės svoris maksimaliai atitiktų Pirkėjo užsakytąjį, tačiau negali suteikti ir neteikia dėl to jokių garantijų. Bet kuriuo atveju Tarpininkas užtikrina, kad, jei tikrasis prekės svoris bus didesnis nei Pirkėjo užsakytasis, Pirkėjui dėl to nereikės papildomai primokėti. Jei prekės kaina už tikrąjį pristatytos prekės svorį yra mažesnė, nei Pirkėjas yra sumokėjęs (kai už prekes Pirkėjas apmoka užsakymo metu), sumokėtos ir faktinės kainos skirtumas išmokamas į Pirkėjo banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas už prekes per mokėjimo inicijavimo paslaugos sistemą arba kuri yra susieta su debetine ar kreditine kortele, kuri buvo panaudota atsiskaitant už prekes (toliau – „Pirkėjo sąskaita“), ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo prekių pristatymo. Kai Pirkėjas yra pasirinkęs atsiskaitymą už prekes jų pristatymo metu (grynaisiais pinigais arba mokėjimo kortele), Pirkėjas moka už faktinį pristatytos prekės svorį, išskyrus atvejus, kai pristatytos prekės svoris yra didesnis už užsakytos prekės svorį – tokiu atveju Pirkėjas moka tik už užsakytos prekės svorį.

3.3. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:

3.3.1. Apmokėjimas naudojantis elektronine bankininkyste – tai išankstinis apmokėjimas pasinaudojant Pirkėjo naudojama elektroninės bankininkystės sistema. Pirkėjas, norėdamas pasinaudoti šia apmokėjimo forma, turi būti pasirašęs elektroninės bankininkystės sutartį su vienu iš žemiau nurodytų bankų: „Swedbank“ AB; AB SEB bankas;  Luminor Bank AS Lietuvos skyrius. Mokant už prekes šiuo būdu, Pirkėjui elektroninės bankininkystės sistemoje sugeneruojamas mokėjimas pagal jo apmokamą užsakymą. Pinigus Pirkėjas perveda į Tarpininko sąskaitą. Atsakomybė už Pirkėjo mokėjimo metu duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui, kadangi visos piniginės operacijos vyksta banko elektroninės bankininkystės sistemoje.

3.3.2. Apmokėjimas užsakymo metu naudojantis mokėjimo kortelėmis – tai išankstinis apmokėjimas pasinaudojant Pirkėjo naudojama MasterCard, VISA ar VISA Electron debetine ar kreditine kortele. Mokant už prekes Pirkėjo kreditine ar debetine kortele pirmą kartą, Pirkėjas turi suvesti savo kortelės duomenis. Kitais atsiskaitymo už prekes kreditine ar debetine kortele, kuria Pirkėjas buvo atsiskaitęs BARBORA parduotuvėje, kartais BARBORA parduotuvės sistema pasiūlys atsiskaityti kreditine ar debetine kortele, kuria Pirkėjas bent kartą buvo atsiskaitęs už prekes BARBORA parduotuvėje, nereikalaujant iš naujo suvesti kortelės duomenų. Tokiu atveju pirkimui užbaigti pasinaudojant Pirkėjo kreditine ar debetine kortele, kuria Pirkėjas bent kartą buvo atsiskaitęs už prekes BARBORA parduotuvėje (t. y. bet kuria iš kortelių), pakaks pakartotinai įvesti Pirkėjo prisijungimo prie BARBORA parduotuvės sistemos slaptažodį. Pažymėtina, kad, Pirkėjui pakeitus BARBORA parduotuvės sistemoje (skiltyje „Mano duomenys“) Pirkėjo užregistruotą prekių pristatymo adresą ir (arba) Pirkėjo telefono numerį, siekiant apsaugoti Pirkėjo interesus nuo galimų piktnaudžiavimo atvejų, BARBORA parduotuvės sistema panaikins mokėjimo kortelių, kuriomis jau buvo atlikti atsiskaitymai BARBOROS parduotuvėje, sąrašą ir reikalaus kortelės duomenis suvesti iš naujo, t. y. lyg atsiskaitant atitinkama kortele pirmą kartą. Be to, Pirkėjas, bet kuriuo metu prisijungęs prie BARBORA parduotuvės sistemos (skiltyje „Mano duomenys“), gali ištrinti mokėjimo kortelių, kuriomis jau buvo atlikti atsiskaitymai BARBORA parduotuvėje, sąrašą. Tiek suvesdamas kreditinės ar debetinės kortelės duomenis, tiek ir atsiskaitydamas kreditine ar debetine kortele, Klientas BARBORA parduotuvės sistemoje nepalieka duomenų, kadangi mokėjimo operacijos atlikimui Pirkėjas nukreipiamas į sertifikuoto paslaugos teikėjo saugų serverį. Iš šio serverio BARBORA parduotuvės sistemai yra grąžinama tik dalinė informacija apie mokėjimo kortelės numerį.

3.3.3. Apmokėjimas grynaisiais pinigais – tai atsiskaitymas už prekes jų pristatymo metu. Pageidautina, kad Pirkėjas, pasirinkęs atsiskaitymą už prekes grynaisiais pinigais prekių pristatymo metu, turėtų tikslią pinigų sumą, tačiau prekes pristatantis kurjeris gali duoti grąžą. Pirkėjas privalo patikrinti ir suskaičiuoti kurjerio duotą grąžą kartu su kurjeriu jos davimo metu. Pirkėjui raštu patvirtinus grynųjų pinigų perdavimo faktą, Pirkėjas vėliau nebegali reikšti pretenzijų dėl grąžos dydžio.

3.3.4. Apmokėjimas naudojantis mokėjimo kortelėmis – tai atsiskaitymas už prekes jų pristatymo metu pasinaudojant Pirkėjo naudojama MasterCard, Maestro, VISA ar VISA Electron debetine ar kreditine kortele.

3.4. Pirkėjui pasirinkus atsiskaitymą už prekes jų užsakymo metu, Pirkėjas už užsakytas prekes įsipareigoja sumokėti nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip per 1 (vieną) valandą nuo užsakymo pateikimo momento. Tik Tarpininkui iš jo pasirinkto mokėjimų sistemos operatoriaus gavus atitinkamą Pirkėjo mokėjimo už prekes bei jų pristatymą (transportavimą) atlikimo patvirtinimą (atsiskaitant Sutarties 3.3.1 ar 3.3.2 punktuose nustatytu būdu) pradedamas vykdyti užsakymas ir skaičiuojamas prekių pristatymo terminas. Prekių ir jų pristatymo kainos sąskaitai apmokėti yra paskaičiuotos įskaitant PVM mokestį. Pirkėjui pasirinkus atsiskaitymą už prekes jų pristatymo metu, Pirkėjo užsakymas pradedamas vykdyti ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas nedelsiant, Tarpininkui apie tai patvirtinant Pirkėjui nurodytu elektroniniu paštu.

3.5. Pirkėjui pasirinkus atsiskaitymą už prekes jų užsakymo metu, Tarpininkas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas nesumoka už prekes per 1 (vieną) valandą nuo užsakymo pateikimo momento.

3.6. PVM sąskaitą-faktūrą Tarpininkas išrašo ir Pirkėjui pateikia Pirkėjo Registracijos anketoje nurodytu elektroniniu paštu per 3 (tris) darbo dienas po prekių pristatymo.

3.7. Pirkėjas, jei jis yra juridinis asmuo, turi teisę atsiskaityti už prekes apmokant pateiktą išankstinę sąskaitą (pasirenkant tokį apmokėjimo būdą). Gavęs išankstinę sąskaitą Pirkėjas mokėjimą atlieka pasinaudodamas išankstinėje sąskaitoje nurodoma internetine nuoroda, kuri nukreipia į elektroninės bankininkystės sistemą. Pirkėjui elektroninės bankininkystės sistemoje sugeneruojamas mokėjimas pagal jo apmokamą užsakymą. Pinigus Pirkėjas perveda į Tarpininko sąskaitą išankstinėje sąskaitoje nurodytu terminu. Pirkėjui neapmokėjus išankstinės sąskaitos joje nurodytu terminu arba apmokėjus išankstinę sąskaitą ne pagal sąskaitoje nurodomą internetinę nuorodą, prekių užsakymas nėra vykdomas. Atsakomybė už Pirkėjo mokėjimo metu duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui, kadangi visos piniginės operacijos vyksta banko elektroninės bankininkystės sistemoje.

  1. Prekių komplektavimas ir pristatymas

4.1. BARBORA parduotuvės prekyba vykdoma ir prekės pristatomos puslapyje nurodytose teritorijose. Prekybos teritorija yra nustatyta vienašaliu Tarpininko sprendimu. Prekes pristato Tarpininkas arba jo įgaliotas atstovas.

4.2. Už prekių pristatymo paslaugą taikomas mokestis, nurodytas BARBORA parduotuvės puslapyje „Prekių Pristatymas“ ir taikomas prekių užsakymo pateikimo momentu. Prekių pristatymo mokestis gali būti tiek fiksuotas, tiek priklausantis nuo Pirkėjo užsakytų prekių vertės ir (arba) pristatymo termino. Pirkėjui po užsakymo patvirtinimo papildžius pirkinių krepšelį, užsakymo patvirtinimo metu nurodytas pristatymo mokestis nesikeičia (t.y. Jei pateikiant užsakymą Jums buvo paskaičiuotas pristatymo mokestis jis išliks toks pat net ir papildžius pirkinių krepšelį). Tikslią užsakymo pristatymo kainą Pirkėjas mato renkantis prekių pristatymo laiką.

4.3. Už prekių pakavimo paslaugą į pasirinktus popierinius arba plastikinius pirkinių maišelius (pasirinkus pristatymą į Barboros pirkinių stotelę arba į automobilį prekės pakuojamos tik į popierinius maišelius, išskyrus šaldytus produktus) yra taikomas vienkartinis fiksuotas pakavimo mokestis, nurodytas Pirkėjo prekių krepšelyje. Pakavimo mokestis nepriklauso nuo prekių vienetų skaičiaus ar sumos. Pirkėjui po užsakymo patvirtinimo papildžius pirkinių krepšelį, užsakymo patvirtinimo metu nurodytas pakavimo mokestis nesikeičia (t.y.  pateikiant užsakymą Jums paskaičiuotas pakavimo mokestis išliks toks pat net ir papildžius pirkinių krepšelį).

4.4. Tarpininkas turi teisę vienašališkai savo nuožiūra nustatyti minimalią pirkinių krepšelio sumą, t. y. minimalią sumą, už kurią Pirkėjas turėtų išsirinkti ir užsisakyti prekių BARBORA parduotuvėje, norėdamas jas įsigyti. Minimali pirkinių krepšelio suma nurodoma BARBORA parduotuvės skiltyje „Prekių pristatymas“. Į minimalią pirkinių krepšelio sumą nėra įskaitomas prekių pristatymo mokestis.

4.5. Tarpininkas dės visas pastangas, kad Pirkėjo užsakymas būtų visa apimtimi įvykdytas, tačiau negali suteikti ir neteikia dėl to jokių garantijų. Jei užsakymo komplektavimo vietoje nėra užsakytos prekės likučio ar pakankamo jos kiekio, Tarpininkas pasilieka teisę nepristatyti prekės, pristatyti mažesnį prekės kiekį arba parinkti Pirkėjo užsakytai prekei analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę (toliau – „Panaši prekė“). Apie pageidavimą arba nepageidavimą, kad jam būtų parenkama Panaši prekė, Pirkėjas gali nurodyti BARBORA parduotuvės sistemoje, skiltyje – „Mano duomenys“.

4.6. Jeigu Tarpininko parinktos Panašios prekės kaina yra mažesnė, nei Pirkėjas yra sumokėjęs, sumokėtos ir faktinės kainos skirtumas sumokamas į Pirkėjo sąskaitą ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo prekių pristatymo. Jeigu Panašios prekės kaina yra didesnė, Tarpininkas patvirtina, kad Pirkėjui nebereikės papildomai primokėti. Kai Pirkėjas yra pasirinkęs atsiskaitymą už prekes jų pristatymo metu, Pirkėjas moka faktinę Panašios prekės kainą, nebent ši būtų didesnė už užsakyme nurodytos prekės kainą – tokiu atveju Pirkėjas moka užsakyme nurodytą prekės kainą.

4.7. Jeigu Pirkėjo netenkina Tarpininko parinkta Panaši prekė, jis gali šią prekę grąžinti prekes pristačiusiam Tarpininko atstovui siuntos pristatymo metu. Grąžinimo faktas pažymimas sąskaitoje-faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo ar prekių grąžinimo dokumente (dokumentu gali būti laikomi ir elektroniniai įrenginiai, pavyzdžiui CAT S40).

4.8. Pirkėjui priėmus Tarpininko pristatytas Panašias prekes, vėliau jos gali būti grąžintos (išskyrus prekes, kurios pagal teisės aktus nekeičiamos ir negrąžinamos) tik šių Taisyklių skyriuje „Sutarties atsisakymas. Prekių keitimas ir grąžinimas“ nustatytomis sąlygomis ir tvarka.

4.9. Jei Pirkėjas už prekes yra apmokėjęs jų užsakymo metu, Pinigai už Pirkėjo apmokėtas, tačiau Tarpininko nepristatytas prekes, taip pat už siuntos pristatymo metu Pirkėjo grąžintas Panašias prekes sumokami į Pirkėjo sąskaitą per 5 (penkias) darbo dienas,  Lietuvos Respublikoje nustatytos ekstremalios padėties metu pinigų grąžinimas gali užtrukti iki 14 (keturiolikos) darbo dienų  nuo siuntos pristatymo.

4.10. Kai Pirkėjas yra pasirinkęs apmokėjimą už prekes jų pristatymo metu, Pirkėjas privalo apmokėti tik už Tarpininko pristatytas prekes, įskaitant ir tas, kurias Pirkėjas dėl bet kokios priežasties grąžina jų pristatymo metu. Prekių pristatymo momentu kurjeris techniškai neturi galimybių pakoreguoti sąskaitą išbraukiant prekes, kurių buvo atsisakyta pristatymo momentu. Pirkėjo už jo pristatymo metu grąžintas prekes sumokėti pinigai grąžinami į Pirkėjo sąskaitą ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo siuntos pristatymo.

4.11. Pirkėjo užsakytos prekės pristatomos BARBORA parduotuvės sistemoje Pirkėjo užregistruotu adresu. Pirkėjas užsakymo suformavimo metu pasirinkto laiko lango ribose įsipareigoja prekes priimti pats.

4.12. Pirkėjas pasirinkęs prekių pristatymą į gydymo įstaigas įsipareigoja užsakymą priimti prie pagrindinio įstaigos arba korpuso įėjimo.

4.13. Tuo atveju, kai Pirkėjo BARBORA parduotuvės sistemoje nurodytu pristatymo adresu Pirkėjas ar gavėjas nerandamas, Tarpininkas turi teisę prekes išduoti bet kuriam kitam nurodytu adresu esančiam pilnamečiui asmeniui arba 20 m. sulaukusiam asmeniui (alkoholinių gėrimų pristatymo atveju), o Pirkėjas neturi teisės reikšti Tarpininkui bet kokių pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

4.14. Jeigu prekės pristatymas yra neįmanomas dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių (Pirkėjas registruodamasis BARBORA parduotuvės sistemoje nurodė neteisingą adresą, nurodytu adresu Pirkėjas ar gavėjas nerandamas, prekes priimantis asmuo yra nepilnametis, pateikė negaliojantį asmens dokumentą ar atsisakė pateikti asmens dokumentą (kai Tarpininkas turi įsitikinti prekes priimančio asmens amžiumi pagal taikytinus teisės aktus ar šias Taisykles), Pirkėjas neturi pakankamo grynųjų pinigų kiekio, nurodyto užsakyme, Pirkėjas negali atsiskaityti mokėjimo kortele ne dėl Tarpininko kaltės ar kt.), pakartotinai prekės nėra siunčiamos (išskyrus atvejus, kai Pirkėjas papildomai sumoka už pakartotinį prekės pristatymą), o iš anksto už prekes sumokėti pinigai grąžinami išskaičiavus prekių pristatymo ir pakavimo mokestį. Tuo atveju, jei užsakymo pateikimo metu Pirkėjui buvo taikyta pristatymo mokesčio nuolaida, tačiau prekių pristatymas nėra įmanomas dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių, Tarpininkas pasilieka teisę išskaičiuoti iš Pirkėjui grąžintinos pinigų sumos visą prekių pristatymo ir pakavimo mokestį (galiojusį prekių užsakymo pateikimo momentu), neatsižvelgiant į užsakymo pateikimo metu taikytas nuolaidas. Jei Pirkėjas buvo pasirinkęs atsiskaitymą už prekes jų pristatymo metu, Pirkėjas privalo padengti Tarpininko patirtas pristatymo ir pakavimo išlaidas, kurių dydis lygus pristatymo ir pakavimo mokesčiams, nurodytiems Pirkėjo prekių krepšelyje.

4.15. Tarpininkas pristato prekes Pirkėjui jo užsakymo suformavimo metu pasirinkto laiko lango ribose. Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais Tarpininkas gali pristatyti prekes ne pasirinkto laiko lango ribose dėl nenumatytų ir nuo Tarpininko nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Tarpininkas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo klausimus. Jei tarp Pirkėjo užsakomų prekių yra alkoholinių gėrimų, visos prekės Pirkėjui gali būti pristatomos ne anksčiau kaip 10 val. ir ne vėliau kaip 20 val., sekmadienį ne anksčiau kaip 10 val. ir ne vėliau kaip 15 val. Pirkėjo pasirinkto laiko lango ribose Pirkėjo pasirinktą dieną (išskyrus rugsėjo 1 d., kurią alkoholiniai gėrimai nėra pristatomi).

4.16. Visais atvejais Tarpininkas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

4.17. Prekių pristatymo metu Pirkėjui pageidaujant, vairuotojas privalo suteikti galimybę kartu su Tarpininku arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę, pristatytų prekių komplektiškumą (asortimentą). Pirkėjui nepatikrinus siuntos būklės, pristatytų prekių komplektiškumo ir (ar) šiame punkte nustatyta tvarka neužfiksavus duomenų apie siuntos pažeidimus, siunta yra laikoma pristatyta tinkama ir nepažeista.

4.18. Prekės po siuntos patikrinimo (4.17. punktas) Pirkėjui perduodamos tik tada, kai Pirkėjas pasirašo važtaraštyje, prekių lydraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente (dokumentu gali būti laikomi ir elektroniniai įrenginiai, pavyzdžiui CAT S40).

Jei Pirkėjas dėl negalios, ligos ar kitokių priežasčių negali pats pasirašyti elektroniniuose ar kituose dokumentuose, jo pavedimu už jį pasirašo kitas asmuo arba Tarpininkas (ar jo įgaliotas asmuo), Pirkėjui patvirtinus pasirašymo galimybę. Pirkėjui nepasirašius prekių važtaraštyje, prekių lydraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente (įskaitant ir elektroniniame dokumente), prekės Pirkėjui neperduodamos ir pakartotinai prekės nėra siunčiamos (išskyrus atvejus, kai Pirkėjas papildomai sumoka už pakartotinį prekės pristatymą), o iš anksto už prekes sumokėti pinigai grąžinami išskaičiavus prekių pristatymo ir pakavimo mokestį. Tuo atveju, jei užsakymo pateikimo metu Pirkėjui buvo taikyta pristatymo mokesčio nuolaida, Tarpininkas pasilieka teisę išskaičiuoti iš Pirkėjui grąžintinos pinigų sumos visą prekių pristatymo mokestį (galiojusį prekių užsakymo pateikimo momentu), neatsižvelgiant į užsakymo pateikimo metu taikytas nuolaidas. Jei Pirkėjas buvo pasirinkęs atsiskaitymą už prekes jų pristatymo metu, Pirkėjas privalo padengti Tarpininko patirtas pristatymo ir pakavimo išlaidas, kurių dydis lygus pristatymo ir pakavimo mokesčiams, nurodytiems Pirkėjo prekių krepšelyje.

4.19. Tais atvejais, kai prekių priėmimo metu Pirkėjas pastebi, jog siuntoje nėra tinkamo prekių kiekio arba pateiktos prekės neatitinka jo užsakytų prekių ir tai nėra nurodyta sąskaitoje-faktūroje, važtaraštyje, prekių lydraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, Pirkėjas privalo nedelsiant (prekių pristatymo metu) informuoti apie tai Tarpininką. Kai Pirkėjas nustato, kad pristatytos prekės yra netinkamos kokybės, jis nekokybiškų prekių nepriima ir turi jas grąžinti kurjeriui, o prekių grąžinimo faktą bei priežastį pažymėti sąskaitoje-faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo ar prekių grąžinimo dokumente.

4.20. Energinius gėrimus, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos maisto įstatyme, Pirkėjas gali užsisakyti, tik jei jam yra ne mažiau kaip 18 (aštuoniolika) metų ir jis tai patvirtina BARBORA parduotuvės sistemoje Tarpininko nustatytu būdu. Energiniai gėrimai perduodami Pirkėjui (ar jo adresu esančiam kitam pilnamečiui prekes priimančiam asmeniui) tik tuo atveju, jei Pirkėjas (ar jo adresu esantis kitas pilnametis prekes priimantis asmuo) yra ne jaunesnis kaip 18 (aštuoniolikos) metų amžiaus ir atsiimdamas prekes Tarpininkui pateikia tai patvirtinantį galiojantį asmens dokumentą (Lietuvos Respublikos (ar užsienio valstybės) piliečio pasą, Lietuvos Respublikos (ar užsienio valstybės) piliečio asmens tapatybės kortelę arba naujo pavyzdžio (išduotą po 2005 m. lapkričio 1 d.) Lietuvos Respublikos vairuotojo pažymėjimą).

Pirkėjui (ar jo adresu esančiam kitam pilnamečiam prekes priimančiam asmeniui) nepateikus asmens dokumento, pateikus negaliojantį asmens dokumentą arba paaiškėjus, kad Pirkėjas (ar jo adresu esantis kitas prekes priimantis asmuo) yra jaunesnis nei 18 (aštuoniolikos) metų amžiaus, Tarpininkas energinių gėrimų neperduoda Pirkėjui (ar jo adresu esančiam kitam pilnamečiui prekes priimančiam asmeniui) laikoma, kad prekių (energinių gėrimų) pristatymas yra neįmanomas dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

4.21. Alkoholinius gėrimus, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos alkoholio kontrolės įstatyme, Pirkėjas (fizinis asmuo) gali užsisakyti, tik jei jam yra ne mažiau kaip 20 (dvidešimt) metų, jis yra blaivus ir tai patvirtina BARBORA parduotuvės sistemoje Tarpininko nustatytu būdu.

4.22. Juridiniai asmenys alkoholinius gėrimus gali užsisakyti ir įsigyti tik reprezentacinėms reikmėms ir kitiems įstatymų leidžiamiems tikslams. Pirkėjas (juridinis asmuo) užsakydamas alkoholinius gėrimus BARBORA parduotuvėje patvirtina, kad alkoholinius gėrimus įsigyja reprezentacinėms reikmėms ar kitiems įstatymų leidžiamiems tikslams ir nėra Lietuvos Respublikos alkoholio kontrolės įstatymo 17 str. 6 ir 7 dalyse nustatytų apribojimų Pirkėjui įsigyti alkoholinių gėrimų.

4.23. Alkoholinius gėrimus BARBORA parduotuvėje galima užsakyti kiekvieną dieną, tačiau jų pristatymas galimas tik Taisyklių 4.15 punkte nurodytais laikais.

4.24. Tarpininkas (ar jo įgaliotas asmuo) prieš perduodamas alkoholinius gėrimus Pirkėjui (ar jo adresu esančiam kitam 20 m. sulaukusiam prekes priimančiam asmeniui) visų pirma įvertina Pirkėjo (ar jo adresu esančio kito 20 m. sulaukusiam prekes priimančio asmens) blaivumą (t. y. ar nėra požymių, kuriems esant galima įtarti, kad asmuo, priimantis alkoholinius gėrimus, yra neblaivus ir (arba) apsvaigęs). Kilus įtarimų dėl Pirkėjo neblaivumo, alkoholiniai gėrimai Pirkėjui neperduodami. Tokiu atveju laikoma, kad prekių (alkoholinių gėrimų) pristatymas yra neįmanomas dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių, kaip tai numatyta Taisyklių 4.14 punkte, ir dėl to sutartis dėl alkoholinių gėrimų pirkimo-pardavimo laikoma nesudaryta. Alkoholiniai gėrimai perduodami Pirkėjui (ar jo adresu esančiam kitam 20 m. sulaukusiam prekes priimančiam asmeniui) tik tuo atveju, jei nėra įtarimų dėl Pirkėjo (ar jo adresu esančio kito 20 m. sulaukusiam prekes priimančio asmens) neblaivumo ir Pirkėjas (ar jo adresu esantis kitas 20 m. sulaukęs prekes priimantis asmuo) yra ne jaunesnis kaip 20 (dvidešimties) metų amžiaus bei atsiimdamas prekes Tarpininkui pateikia tai patvirtinantį galiojantį asmens dokumentą (Lietuvos Respublikos (ar užsienio valstybės) piliečio pasą, Lietuvos Respublikos (ar užsienio valstybės) piliečio asmens tapatybės kortelę arba naujo pavyzdžio (išduotą po 2005 m. lapkričio 1 d.) Lietuvos Respublikos vairuotojo pažymėjimą). Pirkėjui (ar jo adresu esančiam kitam 20 m. sulaukusiam prekes priimančiam asmeniui) nepateikus asmens dokumento, pateikus negaliojantį asmens dokumentą arba paaiškėjus, kad Pirkėjas (ar jo adresu esantis kitas prekes priimantis asmuo) yra jaunesnis nei 20 (dvidešimties) metų amžiaus, Tarpininkas alkoholinių gėrimų neperduoda Pirkėjui (ar jo adresu esančiam kitam 20 m. sulaukusiam prekes priimančiam asmeniui) ir laikoma, kad prekių (alkoholinių gėrimų) pristatymas yra neįmanomas dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių, kaip tai numatyta Taisyklių 4.14 punkte, ir dėl to sutartis dėl alkoholinių gėrimų pirkimo-pardavimo laikoma nesudaryta.

  1. Prekių kokybės garantija ir tinkamumo naudoti terminas

5.1. Visų BARBORA parduotuvėje internete parduodamų prekių savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.

5.2. Tarpininkas neatsako už tai, kad BARBORA parduotuvėje internete esančios prekės savo atspalviu, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio (monitoriaus) ypatybių ar kitų techninių priežasčių, taip pat atsižvelgiant į protingai galimus išvaizdos neatitikimus. Jeigu prekės atspalvio, dydžio ar formos neatitikimas sąlygotas dėl tarpininko ar su juo susijusių trečiųjų asmenų veiksmų, tuomet tarpininkas atsako už prekės galimus išvaizdos neatitikimus.

5.3. Tarpininkas patvirtina, kad yra atsakingas už BARBORA internetinėje parduotuvėje užsakytų prekių pardavimą ir įsigytų prekių tinkamą pristatymą, prekių kokybę, grąžinimo sąlygų tinkamą įvykdymą bei kitų teisės aktuose numatytų pardavėjo teisių ir pareigų įgyvendinimą.

5.4. Tuo atveju, kai Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims daiktų kokybės garantijos nesuteikia, galioja garantija, numatyta atitinkamų teisės aktų.

5.5. Tais atvejais, kai remiantis teisės aktais konkrečių prekių atžvilgiu nustatomas tam tikras tinkamumo naudoti terminas, Tarpininkas įsipareigoja tokias prekes parduoti Pirkėjui taip, kad jam būtų suteikta reali galimybė tokiomis prekėmis pasinaudoti iki tinkamumo naudoti termino pabaigos.

  1. Sutarties atsisakymas. Prekių keitimas ir grąžinimas

6.1. Pirkėjas turi teisę atsisakyti BARBORA parduotuvėje sudarytos prekių pirkimo – pardavimo sutarties, pranešdamas apie tai Tarpininkui raštu ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos. Laisvos formos pranešimą apie sutarties atsisakymą ir kitą Tarpininko nurodytą informaciją Pirkėjas privalo pateikti Tarpininkui el. paštu: pagalba@barbora.lt.

6.2. Pateikęs raštišką pranešimą apie sutarties atsisakymą ir kitą Tarpininko nurodytą informaciją, Pirkėjas privalo ne vėliau kaip per 15 kalendorinių dienų išsiųsti arba perduoti prekę tarpininkui (jeigu ji buvo pristatyta) šių Taisyklių 6.6 punkte nustatyta prekių keitimo ir grąžinimo tvarka.

6.3. Taisyklių 6.1 punkte numatyta teise gali pasinaudoti tik Pirkėjas, kuris pagal LR Vartotojų teisių apsaugos įstatymo nuostatas pripažintinas vartotoju, t. y. fizinis asmuo, su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija nesusijusiais tikslais (vartojimo tikslais) siekiantis sudaryti ar sudarantis sutartis.

6.4. Primename, kad remiantis LR Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalies nuostatomis nekeičiamos ir negrąžinamos šios kokybiškos prekės:

6.4.1. pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintos prekės, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;

6.4.2. greitai gendančios prekės ar prekės, kurių galiojimo laikas yra trumpas;

6.4.3. supakuotos prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;6.4.4. supakuoti  vaizdo ar garso įrašai arba supakuota  programinė įranga, kuri buvo išpakuoti po pristatymo;

6.4.5. laikraščiai, periodiniai leidiniai ar žurnalai.

6.5. Netinkamos kokybės, greitai gendančių prekių ar kokybiškų prekių, kurių Pirkėjui nepatinka forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 1 dalies nuostatomis. Jei Pirkėjas nėra patenkintas pristatytų greitai gendančių prekių kokybe, o tokiomis prekėmis laikomi maisto produktai ir gėrimai, kurių galiojimo terminas yra trumpas, įskaitant ir tuos produktus, kurie turi būti laikomi šaldytuve pagal gamintojo nustatytą temperatūrinį rėžimą, į Tarpininką privalo kreiptis ne vėliau, kaip per 72 valandas nuo prekių pristatymo el. paštu: pagalba@barbora.lt arba telefonu: +370 5 230 9309. Pirkėjas pateikdamas pretenziją, dėl nekokybiškų prekių, kartu privalo pateikti ir gautos nekokybiškos prekės nuotrauką.  Jei pirkėjas teikia pretenziją, o pretenzija laikomi nusiskundimai dėl nepristatytų, sumaišytų ar pažeistų prekių, į Tarpininką privalo kreiptis ne vėliau, kaip per 72 valandas nuo prekių pristatymo el. paštu: pagalba@barbora.lt arba telefonu: +370 5 230 9309. Jei Pirkėjas kreipiasi vėliau nei nurodytas terminas ir(ar) nepateikia prekės nuotraukos, Tarpininkas neįsipareigoja Pirkėjo skundo spręsti Pirkėjo naudai.

6.6. Prekės keičiamos ar grąžinamos Tarpininkui iš anksto suderinus prekių atsiėmimo laiką ir adresą. Tarpininko atstovas atvyksta atsiimti prekių. Visos su tuo susijusios išlaidos tenka Tarpininkui. Dėl prekių grąžinimo prašome kreiptis el. paštu: pagalba@barbora.lt arba telefonu: 8 5 230 9309. Pirkėjui pageidaujant grąžinti prekes jų pristatymo metu, prekės grąžinamos jas pristačiusiam Tarpininko atstovui.

6.7. Grąžinant ar keičiant BARBORA parduotuvėje įsigytas prekes, Tarpininkas turi teisę reikalauti užpildyti Tarpininko pateiktą prekių grąžinimo ar keitimo formą.

6.8. Grąžinamos ar keičiamos kokybiškos prekės privalo būti nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos (nenuimtos ir nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.), vartojamųjų savybių ir negali būti naudotos. Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje, tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta, būtinai pateikiant prekės įsigijimo dokumentą, garantinę kortelę (jei ji buvo išduota), naudojimo instrukcijas ir kitus prekės priklausinius. Jeigu prekė nėra pilnai sukomplektuota, yra sugadinta, netvarkinga arba nėra tinkamai supakuota, Tarpininkas turi teisę nepriimti prekės, jos nekeisti ir negrąžinti už prekę Pirkėjo sumokėtų pinigų.

6.9. Už Pirkėjo priimtas, bet vėliau atsisakytas prekes sumokėti pinigai sumokami į Pirkėjo sąskaitą ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo Pirkėjo pranešimo apie Sutarties atsisakymą gavimo dienos, nebent Tarpininkas ir Pirkėjas susitaria kitaip.

  1. Apsikeitimas informacija

7.1. Tarpininkas visus pranešimus siunčia ir kitaip kontaktuoja Pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu ar telefonu.

7.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia ir kitaip kontaktuoja el. paštu (pagalba@barbora.lt) ar telefonu (8 52 309 309).

  1. Barbora pirkinių stotelė

8.1. Pirkėjo užsakytos prekės pristatomos į BARBORA parduotuvės Pirkinių  stotelę. Pirkėjas užsakymo suformavimo metu pasirinkto laiko lango ribose įsipareigoja prekes atsiimti pats.

8.2. Pirkėjas atsiskaito už prekes išankstiniu apmokėjimu naudojantis elektroninės bankininkyste ar mokėjimo kortele.

8.3. Pasirinkus pristatymo būdą į BARBORA Pirkinių stotelę Pirkėjas negalės užsisakyti alkoholinių ar energetinių gėrimų, kuriems yra reikalingas amžiaus cenzas.

8.4.  Kai pristatymas vykdomas į BARBORA parduotuvės Pirkinių stotelę užsakymas yra saugomas pagal nustatytą užsakymo pateikimo – atsiėmimo grafiką.

Užsakytas prekes klientas  galės atsiimti:

  • 08:00 – 16:00
  • 10:00 – 19:00
  • 13:00 – 19:00
  • 16:00 – 08:00
  • 19:00 – 08:00

8.5. Klientai apie prekių pristatymą į BARBORA Pirkinių stotelę bus informuojami išsiunčiant SMS žinutę bei el. laišką. SMS žinutėje bus siunčiamas durelių PIN kodas, būtinas Pirkinių stotelės spintelės atidarymui, el. laiške PIN bei QR kodas kurį įvedus arba nuskanavus BARBORA Pirkinių stotelėje bus atidaroma spintelė su pirkiniais.

8.6. Prekės Barbora pirkinių stotelėje laikomos atitinkamą kiekį valandų, priklausomai nuo pasirinkto atsiėmimo laiko ir gali būti nuo 6 iki 16 val.

8.7. Kliento kodas kurį klientas naudos Pirkinių stotelės atidarymui yra laikomas kliento patvirtinimu, kad užsakytas prekes Klientas gavo.

8.8. Prekių kokybei, garantijai ir prekių gražinimui taikomos bendrosios Pirkimo – Pardavimo taisyklių sąlygos.

8.9. BARBORA Pirkinių stotelių lauko teritorija yra stebima vaizdo stebėjimo kameromis.

Vaizdo duomenų valdytojas „BARBORA, UAB“, kodas 302908069, Vilnius, Savanorių pr. 16-102, LT-03159, tel. (+370 5) 230 09309, el. p. info@barbora.lt. Duomenų apsaugos pareigūnas tel. (+370 5) 230 09309, el. p. dpo@barbora.lt, BARBORA vaizdo duomenų tvarkymo tikslas užtikrinti BARBORA Pirkinių stotelės teritorijoje asmenų ir turto saugumą. Vaizdo duomenų tvarkytojas, vaizdo stebėjimo infrastruktūrą ir jos priežiūros paslaugas teikianti  StrongPoint, UAB kitiems duomenų gavėjams vaizdo duomenys gali būti teikiami tik esant teisės aktuose nustatytiems pagrindams.  Vaizdo duomenys įrašomi ir saugomi iki 30 dienų. Jei vaizdo duomenys naudojami kaip įrodymai civilinėje, administracinėje, baudžiamojoje byloje ar kitais teisės aktuose nustatytais atvejais, jie gali būti saugomi tiek, kiek reikalinga šiems duomenų tvarkymo tikslams, ir sunaikinami nedelsiant, kai tampa nebereikalingi.

Jūs turite teisę:

(i) Prašyti, kad uždaroji akcinė bendrovė „BARBORA, UAB“ leistų susipažinti su Jūsų vaizdo duomenimis;

(ii) Prašyti ištrinti Jūsų vaizdo duomenis ar apriboti jų tvarkymą, kai asmens duomenys tvarkomi nesilaikant teisės aktų reikalavimų ar kai yra kitas teisinis pagrindas;

(iii) Nesutikti, kad Jūsų vaizdo duomenys būtų tvarkomi, išskyrus atvejus, kuriais būtų teisėtų priežasčių tokiam tvarkymui arba būtų siekiama pareikšti, vykdyti ar apginti teisinius reikalavimus.

(iv) Norėdami pasinaudoti savo teisėmis ar turėdami kitų su vaizdo duomenų tvarkymu susijusių klausimų, įskaitant dėl duomenų valdytojo ir duomenų subjekto interesų suderinamumo, kreipkitės aukščiau nurodytais kontaktais.

Turite teisę pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai (A. Juozapavičiaus g. 6, LT-09310 Vilnius, tel. (8 5) 271 2804, 279 1445, el. p. ada@ada.lt).

  1. Prekių pristatymas iki namų durų

9.1. Pasirikus pristatymą iki namų durų, klientas sutinka, kad prekės jam bus paliekamos šalia pasirinkto adreso durų, informuojant apie tai skambučiu arba trumpąja žinute kliento nurodytu kontaktu. Šiuo atveju užsakymo perdavimo-priėmimo aktas nėra pasirašomas.

9.2. Pirkėjas atsiskaito už prekes išankstiniu apmokėjimu naudojantis elektroninės bankininkyste ar mokėjimo kortele.

9.3. Pasirinkus pristatymo būdą į BARBORA Pirkinių stotelę Pirkėjas negalės užsisakyti alkoholinių ar energetinių gėrimų, kuriems yra reikalingas amžiaus cenzas.

9.4. Pirkėjas pasirinkęs pristatymą iki namų durų sutinka, kad BARBORA nesuteikia galimybės kartu su Tarpininku arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklės, pristatytų prekių komplektiškumo (asortimento), todėl iškilus klausimams rekomenduojama per 72 val. kreiptis į BARBORA klientų aptarnavimo centrą nurodytu telefonu ar el. paštu.

  1. Prekių aukojimo BARBORA parduotuvėje internete taisyklės

10.1. Taisyklės yra taikomos, kai Pirkėjas aukoja BARBORA parduotuvėje siūlomas aukojimo prekes.

10.2. BARBORA yra Tarpininkas, tarp Pirkėjo ir paramos organizacijos, geros valios tikslais, neatlygintinai, surenkantis Pirkėjų paaukotas prekes ir jas perduodantis paramos organizacijoms.

10.3. Prekių užsakymo metu Pirkėjas pateikia vieną, bendrą užsakymą, kuriame pats parenka / pažymi prekes, kurios bus skirtos aukojimui.

10.4. Pirkėjo paaukotos prekės bus saugomos BARBORA prekių surinkimo centre ir kartą per savaitę perduodamos Pirkėjo pasirinktai paramos organizacijai, „Maltos ordino pagalbos tarnyba“ arba „Maisto Bankas“.

10.5. Pirkėjas, pasirinkdamas aukoti vienai iš paramos organizacijų, sutinka, kad jo įsigytos ir paaukotos prekės nebus pristatomos nurodytu adresu su likusiomis užsakymo prekėmis, o bus laikinai saugojamos BARBORA prekių surinkimo centre, kol bus perduotos paramos organizacijai.

10.6. Pirkėjo įsigytos ir  paaukotos prekės po apmokėjimo, negali būti grąžintos ar keičiamos.

10.7 BARBORA informuos Pirkėjus apie jų  paaukotų prekių perdavimą paramos organizacijomis tą pačią dieną kai jos bus perduotos, bet ne vėliau kaip per 7 (septynių) dienų terminą nuo paaukotos prekės priėmimo dienos.

  1. Nuolaidų kuponai

Nuolaidų kuponų naudojimo taisykles rasite čia.

  1. Baigiamosios nuostatos

12.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

12.2. Šių Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.

12.3. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai tiesioginius ir netiesioginius nuostolius Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka ir pagrindais.

12.4. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

12.5. Kiekvienas vartotojas turi galimybę spręsti su Tarpininku iškilusius ginčus ir elektroniniu būdu, nesikreipdamas į teismą. Pirmiausia vartotojas raštu turi kreiptis į Tarpininką bei per 14 dienų nuo pretenzijos gavimo, Tarpininkui neatsakius į vartotojo pretenziją, arba nepatenkinus vartotojo pretenzijos, vartotojas gali kreiptis į ne teismo tvarka vartojimo ginčus nagrinėjantį subjektą, t.y. Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g.25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 852626751, interneto svetainė www.vvtat.lt), arba į jos teritorinius padalinius apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/ods/).